آموری، دکتر مایکل دی
انگیزش در زبان دوم از منظر نظریه اجتماعی-فرهنگی و نظریه پیچیدگی/سیستم های پویا: بررسی تناسبپذیری دو نظریه [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 31-61]
ا
اطلاع، پریسا
بررسی اصلاحات در باورهای آموزشی معلمان: مقایسه معلمان پیش از خدمت و معلمان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 55-75]
امینی، دکتر داود
مصاحبه با پروفسور بهروز عزبدفتری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 5-7]
ب
بالغی زاده، دکتر ساسان
بررسی نقش سطح بسندگی زبان فراگیران ایرانی زبان خارجی در دیدگاه آنها نسبت به استفاده از زبان اول در بافت آموزشگاهی: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-31]
بکر، دکتر ماریانا لیما
انگیزش در زبان دوم از منظر نظریه اجتماعی-فرهنگی و نظریه پیچیدگی/سیستم های پویا: بررسی تناسبپذیری دو نظریه [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 31-61]
بلستروس سوریا، دکتر نوریا
جمعی سازی سوگیری برای تخصیص نوبت به عنوان آموختنی به کمک برنامهریزی پیش از تکلیف [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 133-160]
بهین، دکتر بهرام
سرمقاله، جلد یازدهم، شماره اول [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 1-4]
بیلووسکی، ولادیمیر
مهارت های میان فردی در شکل گیری توانش ترجمه: ارائۀ یک مدل [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-198]
پ
پارکر وبستر، دکتر جون
خوانش انکساری چندسوادی، اقدام پژوهی مشارکتی معلمان و نظریه فعالیت تاریخی فرهنگی: درهم تنیدگیها و بینشها در آموزش زبان بومی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 107-131]
ت
تحریری، دکتر عبدالرضا
بررسی رابطه بین سرسختی و ممارست آکادمیک در بین زبانآموزان دبیرستانی ایران از منظر روانشناسی مثبتگرا و نظریه کنترل ارزش [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
تقی زاده، دکتر علی
مطالعهای درباره هنر اغوا در نمایشنامه ریچارد سوم: تحلیلی بر شبیهسازی استادانه شکسپیر از دیدگاه بودریار [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 235-249]
تقی زاده، دکتر محبوبه
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد آنلاین با موفقیت بالا و پایین [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 33-54]
ح
حجاری، لیلا
مطالعهای درباره هنر اغوا در نمایشنامه ریچارد سوم: تحلیلی بر شبیهسازی استادانه شکسپیر از دیدگاه بودریار [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 235-249]
ذ
ذاکروفایی، حمیدرضا
بررسی نقش سطح بسندگی زبان فراگیران ایرانی زبان خارجی در دیدگاه آنها نسبت به استفاده از زبان اول در بافت آموزشگاهی: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-31]
ر
روسبرو، دکتر الساندرو
نظریه اجتماعی-فرهنگی ویگوتسکی برای زبان آموزان زبان دوم: پرداختن به قابلیت های همسان با برنامه های درسی عمومی مدرسه محور [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 183-204]
س
سعدآبادی مطلق، دکتر حسین
بررسی اصلاحات در باورهای آموزشی معلمان: مقایسه معلمان پیش از خدمت و معلمان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 55-75]
سید رضایی، دکتر سید حسن
بررسی اعتبار مدل اکولوژیکی عاملیت معلم برای دانشجو معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 161-184]
سیدرضایی، دکتر زری سادات
بررسی اعتبار مدل اکولوژیکی عاملیت معلم برای دانشجو معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 161-184]
سیکمان، دکتر سبینه
خوانش انکساری چندسوادی، اقدام پژوهی مشارکتی معلمان و نظریه فعالیت تاریخی فرهنگی: درهم تنیدگیها و بینشها در آموزش زبان بومی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 107-131]
ش
شاهدعلی، صنم
رویارویی با امر واقع نشانهشناسی سایبر در کتابهای آلیس [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 199-215]
شیرازی فرد، هانیه
آموزش مهارت نوشتاری دانشجویان زبان انگلیسی در پرتو گفتگوی مشارکتی ترکیبی از روش تمرین محور: بررسی دستاوردهای یادگیرندگان و ادراک معلمان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 141-160]
ع
عباسیان، دکتر غلامرضا
آموزش مهارت نوشتاری دانشجویان زبان انگلیسی در پرتو گفتگوی مشارکتی ترکیبی از روش تمرین محور: بررسی دستاوردهای یادگیرندگان و ادراک معلمان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 141-160]
عرب احمدی، صائمه
بررسی اعتبار مدل اکولوژیکی عاملیت معلم برای دانشجو معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 161-184]
عزبدفتری، دکتر بهروز
مصاحبه با پروفسور بهروز عزبدفتری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 5-7]
علوی شوشتری، دکتر سید مجید
رمان زوال جمعی: هویت های پیش ساخته، خلأ معنوی و زندگی طرد شده در «عصر یخبندان» اثر مارگارت درابل [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 217-233]
غ
غفوری، محمد
بررسی رابطه بین سرسختی و ممارست آکادمیک در بین زبانآموزان دبیرستانی ایران از منظر روانشناسی مثبتگرا و نظریه کنترل ارزش [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
ف
فرخی، دکتر فرهمن
پایبندی عملی مدرسان ایرانی زبان انگلیسی به پسامتد و آموزش منتقدانه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
ک
کریمی اقدم، دکتر سعید
آموزش زبان انگلیسی در نروژ: رشتۀ دانشگاهی مستقل یا رشتۀ دانشگاهی وابسته؟ [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 77-102]
کریمی اقدم، دکتر سعید
نظریه اجتماعی-فرهنگی، گفت و گوی بین نظریهای و قیاس(نا)پذیریهای حوزۀ فراگیری زبان دوم: دیباچهای بر ویژهنامه [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 1-30]
کشیری، مولود
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد آنلاین با موفقیت بالا و پایین [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 33-54]
کوهی، دکتر داود
ما نیازمند افق های نو هستیم: در جستجوی گزینه هایی جهت سهسویهسازی مطالعات گفتمانهای آکادمیک [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 251-268]
کیسلینگ، الیزابت
اثر آموزش زبان مبتنی بر مفهوم بر یادگیری «نگره» توسط زبانآموزان مبتدی: شواهد تجربی مقدماتی مبنی بر اثرپذیری کمتر آموزش مفهوم «بیکرانگی» به زبانآموزان مبتدی از نگرۀ واژگانی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 63-84]
گ
گراتزی، دکتر انریکو
انگلیسی به عنوان زبان ارتباطی مشترک و نظریه اجتماعی-فرهنگی: یک رویکرد یکپارچه [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 161-181]
ل
لنتولف، پروفسور جیمز پی
تأملانی بر مقالات ویژهنامه و اهمیت تفکر پیش پارادایم در حوزه فراگیری زبان دوم [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 205-231]
م
مازندرانی، دکتر امید
بررسی اعتبار مدل اکولوژیکی عاملیت معلم برای دانشجو معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 161-184]
ماسودا، دکتر کیوکو
تلفیق و سازگاری نظریه اجتماعی-فرهنگی و زبانشناسی شناختی برای آموزش دستور و واژگان زبان دوم [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-106]
محسنی، دکتر احمد
آموزش مهارت نوشتاری دانشجویان زبان انگلیسی در پرتو گفتگوی مشارکتی ترکیبی از روش تمرین محور: بررسی دستاوردهای یادگیرندگان و ادراک معلمان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 141-160]
محمد باقرب پروین، لیلا
پایبندی عملی مدرسان ایرانی زبان انگلیسی به پسامتد و آموزش منتقدانه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
مسیحا، دکتر لاله
رویارویی با امر واقع نشانهشناسی سایبر در کتابهای آلیس [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 199-215]
مطلب زاده، دکتر ناصر
رمان زوال جمعی: هویت های پیش ساخته، خلأ معنوی و زندگی طرد شده در «عصر یخبندان» اثر مارگارت درابل [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 217-233]
و
وانپت، دکتر پلونچوک
آموزش زبان انگلیسی در نروژ: رشتۀ دانشگاهی مستقل یا رشتۀ دانشگاهی وابسته؟ [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 77-102]
وایت، دکتر بنجامین
تلفیق و سازگاری نظریه اجتماعی-فرهنگی و زبانشناسی شناختی برای آموزش دستور و واژگان زبان دوم [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-106]
ون کمپرنول، دکتر آدام
جمعی سازی سوگیری برای تخصیص نوبت به عنوان آموختنی به کمک برنامهریزی پیش از تکلیف [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 133-160]
ون کومپرنوله، دکتر ریمی
نظریه اجتماعی-فرهنگی، گفت و گوی بین نظریهای و قیاس(نا)پذیریهای حوزۀ فراگیری زبان دوم: دیباچهای بر ویژهنامه [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 1-30]
ویمر، دکتر جنیفر
نظریه اجتماعی-فرهنگی ویگوتسکی برای زبان آموزان زبان دوم: پرداختن به قابلیت های همسان با برنامه های درسی عمومی مدرسه محور [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 183-204]
ه
هریسچیان، نازیلا
رمان زوال جمعی: هویت های پیش ساخته، خلأ معنوی و زندگی طرد شده در «عصر یخبندان» اثر مارگارت درابل [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 217-233]
ی
یزدانی، دکتر سعید
بررسی اصلاحات در باورهای آموزشی معلمان: مقایسه معلمان پیش از خدمت و معلمان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 55-75]